فروش مقاله

دانلود مقاله

فروش مقاله

دانلود مقاله

  • ۰
  • ۰

مقاله رابطه بین دانش و نگرش جنسی، مولفه های عشق و رضایت زناشویی با همسرآزاری در کارکنان متاهل ادارات دولتی شهر اهواز که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در زن و فرهنگ از صفحه ۲۸ تا ۴۵ منتشر شده است.
نام: رابطه بین دانش و نگرش جنسی، مولفه های عشق و رضایت زناشویی با همسرآزاری در کارکنان متاهل ادارات دولتی شهر اهواز 
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله دانش جنسی
مقاله نگرش جنسی
مقاله مولفه های عشق
مقاله رضایت زناشویی
مقاله همسرآزاری

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: نادری فرح
جناب آقای / سرکار خانم: حیدریی علیرضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه دانش و نگرش جنسی، مولفه های عشق و رضایت زناشویی با همسرآزاری در کارکنان متاهل ادارات دولتی شهر اهواز بود. نمونه مورد مطالعه در این پژوهش شامل ۲۰۰ نفر از کارکنان ادارات دولتی (۱۰۰ نفر مرد و ۱۰۰ نفر زن) بودند که از میان کارمندان متاهل ادارات مختلف با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده شامل مقیاس تجدید نظر شده تاکتیک های تعارضی (CTS-2)، مقیاس دانش و نگرش جنسی، پرسشنامه مثلث عشق اشترنبرگ و پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH) بودند. داده ها با استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی ساده و رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های پژوهش نشان داد که بین دانش و نگرش جنسی، مولفه های عشق و رضایت زناشویی با همسرآزاری هم در مردان و هم در زنان، رابطه منفی معنی داری وجود دارد و این متغیرها پیش بینی کننده مناسبی برای همسرآزاری هستند.

  • ۹۶/۰۷/۱۰
  • محمد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی